vrijdag 16 november 2012

Enjoy the music

Feeling sad, feeling happy...ik ben een fervente aanhanger van de muziektherapie.  Muziek is mijn life saver.  Wanneer mijn tong op mijn tenen hangt tijdens het lopen, bijvoorbeeld.  En ikzelf mijn ergste vijand word...zou ik hier al stoppen, of niet? 
Wanneer ik tijdens een slopende file-rit bijna mijn stuur opvreet.  Wanneer stress de kop opsteekt...   
Ja, goeie muziek maakt mijn dag.  En dan is mijn favoriete radiozender mijn trouwste bondgenoot.  Het lijkt ook wel of ie altijd weet welke mood-plaat gespeeld moet worden.  En zo een big smile op mijn gezicht tovert. In enkele gevallen krijgt ie me zelfs zover dat ik luidkeels begin mee te kwelen.  surprise

Aan mij is geen zangtalent verloren gegaan.  Laat dat duidelijk zijn.  Maar stiekem durf ik wel eens geloven (hopen) dat ik in een vorig leven iets deed met muziek.  Muzikant, of zangeres of danseres...  Helaas schiet er in dit leven niet zoveel van over, buiten een béétje gevoel voor ritme dan... I don't want to see

Jaloezie is een slechte eigenschap.  Ik weet het.  Maar ik ben hopeloos jaloers op goeie muzikanten, op artiesten, kunstenaars, dansers, ...
Anderen beroeren met je creaties.  Het summum van voldoening, lijkt me.

Of het er in dit leven nog inzit?  Kans is klein.  Misschien in een volgend leven dan? winking

En ondertussen: enjoy the music! 

My favourite list    (nota: het duurt wel een ganse werkdag eer je door mijn hele lijst bent...kwestie van die werkdag door te komen.  Veel luisterplezier winking)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten