donderdag 28 maart 2013

Lummeltijd

De blog-frequentie was deze maand niet al te fameus. Ongewild, maar tijdelijk op een lager pitje. Kan eens gebeuren, niet waar? Maart was een lànge maand, die tegelijk erg kort leek.

Stilzitten was er nochtans niet bij. Het blog-tempo daalde dan wel, maar op alle andere vlakken gingen we even een paar versnellingen hoger. Maart was druk en hels, maar ook boeiend, afwisselend én leerrijk. Gevuld met nieuwe uitdagingen, die naar meer smaken en die goesting geven om de ingeslagen weg te blijven volgen.
Maart was ook de maand van dat ene jaartje extra, maar het was zelfs te druk om het deftig te vieren. tongue

Ach, ik hou wel eens van zo'n acceleratie, zolang het maar afgewisseld wordt met een paar time outs. De komende twee weken is het zover. Even de druk van de ketel. Meer tijd voor vrienden, familie en mijn boys. Boys die ook zwaar toe zijn aan vakantie.

In al mijn ijver mag ik immers de werklust van mijn grootste kapoen niet vergeten. Hij heeft de afgelopen maanden hard gewerkt op die duivelse wiskunde, maar het is gelukt. De vooruitgang is er. Nu doorzetten.
Maar voorlopig vliegen de boekentassen resoluut de hoek in. Het is even welletjes geweest.

Tijd voor leuke dingen... voor een week voetbalkamp en een paar verjaardagsfeestjes en samen cake'jes bakken en naar de film en uitslapen en elke dag paaseieren eten...niets moet, alles mag. Onvervalste lummeltijd! 

Dikke proficiat, lieve schat, voor het harde werk en nu lekker lummelen maar! Mama doet mee! tongue

't Is VA-KAN-TIEEEEEEEEEEE Happy45




2 opmerkingen:

  1. Happy b-day!
    Nog een ochtend werken èn ik mag ook een weekje uitblazen...en ben er zoooooo hard aan toe!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx Katrien!
      Fijn dat je weer komt lezen! Hoe is het met de 'blog-pauze'?

      Verwijderen