vrijdag 7 februari 2014

Fab Five


Op je 17 doe je het, op je 37 ook, en waarschijnlijk/hopelijk ben je het op je 77 nog niet verleerd...mooie mannen kijken. Af en toe mag het. En al is mooi een heel subjectief gegeven, in een wilde vlaag zet ik mijn actuele fab five hier toch op een rijtje. Fab omdat ze, naast oerdegelijke en oermannelijke looks (geen afgelikte babyfaces aub), ook nog eens iets kunnen of iets te vertellen hebben. Want da's toch wel een vereiste. Van een schoon tafel alleen kunt ge niet eten, zei mijn wijze oma altijd.
Opvallend: vooral Belgen domineren mijn lijstje en...blijkbaar is een goeie portie beharing ook een pluspunt. ;)

Een 'behandeling' met/door acteur Geert Van Rampelberg...count me in!

Gene vent zonder humor... ik lig graag in een deuk met Guga Baùl

Omdat ook de liefde van de vrouw door de maag gaat...René Redzepi van sterrenrestaurant Noma
Op avontuur met de groene vingers van Bartel Van Riet

Een stevige streep rockmuziek voor mij graag... drummer Mario Goossens van Triggerfinger

Like if you like my fab five!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten