maandag 18 juni 2012

Here comes the sun!

Mijn humeur is de laatste dagen omgekeerd evenredig met het weer, heel raar! Is het je ook al opgevallen dat het sinds een week een op-en-afje is?? 1 dag relatief mooi en zonnig, 1 dag slecht, dan weer 1 dag stralend weer...
En dan zou je denken dat ik - shine & rise!- goedgehumeurd uit bed spring bij de eerste zonnestralen...
Nee hoor, eerder omgekeerd...
Misschien heb ik nood aan, zoals zovelen, een ware zon-marathon...wég met de wisselvalligheid!... binnen 2 weekjes is het zover...!
Dé eerste vliegvakantie mét kids...oh boy, als dat maar goedkomt. Afgelopen dagen al meermaals visioenen gekregen over krijsende kids in het vliegtuig, én vooral: over de priemende blikken die je dan door menig medepassagier toegeworpen krijgt...

Voor mij begint vakantie al bij het vertrek naar de luchthaven, inchecken, koffietje drinken...wachten, boarden...de verplichte nummertjes door het gladgestreken cabine-personeel...en dan... weerklinken magische woorden vanuit de cockpit (door een captain, van wie ik altijd denk dat ie eruitziet als de jonge Richard Gere ): "Et...c'est partie!" ZALIG!

Laten we hopen dat deze keer die magische woorden geen plaats maken voor 'kinder-gekrijs'


grtz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten