vrijdag 10 augustus 2012

Als het kriebelt, moet je shoppen!

Facebook is vergif...nu ook voor mijn portemonnee.  Silly me wordt dan ook nog es overal fan van en like't dat het een lieve lust is.  Ja, als het kriebelt, moet je liken!  Met als gevolg dat mijn startpagina dezer dagen wordt gebombardeerd met foto's van de mooiste kleding- en schoenencollecties.  Mmmm, eyecandy...!
Om wat orde in de chaos te krijgen -die startpagina, daar is immers geen stoppen meer aan- ben ik begonnen met een wish list, met wat ik waar kan vinden.

Geografisch betekent dat dat ik de komende weken van Merelbeke naar Berlaar, naar Antwerpen, Maastricht, Luik en nog een paar tussenstops in eigen regio moet karren. 
Financieel wil ik niet eens weten wat dat betekent, dus daar begin ik zelfs niet aan.
Zorgen voor later...

De fysiek is ook redelijk in orde, dus ben klaar voor een shop-marathon binnenkort.  Ondertussen begint al wat online 'prospectie'.  Ik ben trouwens een echte online shop-freak geworden.  Ook voor de kids...zalig gewoon, lekker vanuit je luie zetel en een paar dagen later staat je candy man voor de deur. :)  Terugsturen was tot nog toe eerder uitzondering dan regel.  Net ben ik weer overstag gegaan...voor een paar SuperTrash pumps...aan 70% korting.  En je krijgt er nog een paar flats zomaar bij!  Pretty geweldig, toch!

En dan moet ik nog aan de wish list beginnen.  Op mijn facebook-pagina een impressie:
Like!
Ai ai, het wordt een zwàre marathon...arme VISA-kaart ;)


Happy sunny weekend!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten