zondag 26 augustus 2012

Happy Sundays

Ik hou van de zon, echt waar...  Maar eigenlijk vind ik het niet erg om, zelfs al is het zomer, op een zondagochtend wakker te worden van de gietende regen.  En van wind.  Bijna herfst als ik door het raam kijk.  Vandaag is zo'n dag.  Lazy Sundays, love them!

Je hoeft je niet schuldig te voelen om de hele dag in pyjama rond te lopen, en om ongegeneerd in de zetel te hangen (echt letterlijk 'hangen') ...samen met mijn al even lazy kroost :), met mijn boek, mijn blog, een chocomelk met véél slagroom en...de geur van pannenkoeken in huis. 
Mijn fleece-vriend in kille dagen er nog bij en ze krijgen me vandaag met geen stokken de deur uit. 

Een blanco agenda (voor de verandering!) maakt het plaatje helemaal af....
aaaaaah...

HAPPY Sundays :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten