woensdag 19 december 2012

Goede voornemens


Gaan sporten, gezonder eten, minder stressen, meer tijd voor familie en vrienden,... Iedereen maakt ze, de gekende goede voornemens.  Eind 2012 is dat niet anders.  Zoals het hoort met tradities! 

Op Facebook zie je al de eersten passeren.  De volgende dagen bulkt het er van.  Leuk om te lezen!
Het werkt aanstekelijk.  En het doet je nadenken, toch wel. 

Indien je er nog eentje moest zoeken, dan heb ik trouwens een enorme aanrader voor je.  Zie hierboven.  Ben een ervaringsdeskundige.  big grin
 
Ja, ik doe wat ik graag doe.  Al durf ik het bijna niet hardop zeggen.
Maar toch doe ik het...ik heb een leuke job.  Eentje waarin ik dat fameuze ei kwijt kan.   Yep, I am one happy working woman

In 2013 ga ik echter nog een happier ei leggen.  Of liever: een extra ei.  Er komt een surplusje.  Mijn eigenste kersje op de taart, zeg maar. 
Die schrijfmicrobe van mij wordt immers alleen maar groter.  Een ware epidemie, dus een remedie dringt zich op.  Of ze plaatsen me binnenkort in quarantaine. :)  

De enige remedie voor die kriebelende microbe is simpel...schrijven, schrijven, schrijven. 
En schrijven zullen we doen.  Hopelijk vele dagen lang. 

In 2013 breekt de wondere wereld van het freelancen aanEen nieuwe wereld.  Helemaal te ontdekken.  Een eerste kennismaking met de administratieve kant was er al eentje om u tegen te zeggen. Wat maak je in orde als je start met een zelfstandig bijberoep...BTW-nummer, ondernemingsnummer, aansluiting verzekeringsfonds, btw-plichtig, niet-btw-plichtig,....  Amehoela!  time out
Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik daar -oh zo goed- in ben.  Ahum! winking

Laten we hopen dat de rest vlotter verloopt.

Ik wens iedereen alvast zééééééér zàààààààààlige kerstdagen en een knallend eindejaar.  Met of zonder pakketje goede voornemens.


X




Geen opmerkingen:

Een reactie posten