zaterdag 29 december 2012

Wishlist 2013

Het doet toch wat...een nieuw jaar in zicht.  Weeral een nieuw jaar.
Ne mens wordt er al eens emo van (nota aan de niet-emo-fans: gelieve niet verder te lezen :) ).  En met de jaren precies meer en meer.
 
20 jaar geleden...wat zeg ik...zelfs 10 jaar geleden nog was de PARTY mood de enige sensatie die je onderging op oudjaar.  Tegenwoordig maakt die feeststemming al eens plaats voor wat (zelf)reflectie.  Yep, 't is den ouderdom, zeker weten. ;) 
Niks mis met wat bezinning op tijd en stond.  Dus laten we het, op deze (bijna-) vooravond van 2013, blog-gewijs bezegelen.

Geen wishlists...die heeft iedereen in overvloed.  En eerlijk, wat is er nu zo wisherig aan die mooie sofa, of die city trip naar New York, of dat ene paar schoenen (ook al zit je schoenenkast overvol),...  If you can dream/wish it, you can do it...  of Live life to the fullest...en nog meer van datte.
We zeuren er met z'n allen toch een pakske op los.  Over materiële zaken.  Over oppervlakkige zaken.  

Mijn wishlist 2013 is, ik geef het toe, melig. En utopisch misschien. En naïef ook wel en...  Mijn wishlist 2013 is superkort ook.

Eigenlijk moet ik toegeven dat ze geheel blanco is ondertussen.  Ik heb ze daarnet gewist.  Omdat we in al ons materieel enthousiasme wel eens vergeten te genieten.  En te dromen.

Laten we daar anders 1 collectieve WISH van maken.  Enfin, 2 eigenlijk:

Genieten. Dromen.


De rest komt als vanzelf.


En tot slot een, dik-verdiende, staande ovatie voor mijn trouwe Miss Mamalicious-clubje: Bedankt voor het lezen, voor de enthousiaste reacties, voor de aanmoedigingen.  Hartverwarmend! 
CU next year, more MM-stuff to come!

X.

6 opmerkingen:

  1. De nagel op de kop! ;) en superleuk geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het schrijven zit de familie toch in't bloed, heb ik de indruk.
    Goe bezig !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aha, en met welk schrijvend anoniem familielid heb ik dan de eer? ;) Bedankt voor de leuke reactie!

      Verwijderen
  3. Genieten en dromen. Volledig akkoord!

    Bedankt om me te inspireren, want ik ben zelf net gestart met bloggen - als aanstaande mama én aanstaande fotografe..

    En proficiat met je copywriting-business! Ik blijf je blog met veel enthousiasme volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke reactie!
      Veel succes met je eigen blog en je fotografie; ik ga ook zeker eens lezen! Altijd leuk! :)

      Verwijderen