woensdag 8 mei 2013

De Blog Awards

Aan de stemmers onder jullie: merci, merci, merci... maar nee, dit kleine blog-garnaaltje was niet genomineerd. De strategie voor editie 2014 toch maar eens anders aanpakken. Icon Wink Een aantal spontane bedenkingen:

1. Niche? Met de N van NO: Helaas, ik ben niet gezegend met naai -of kook -of andere van die nuttige kwaliteiten, en ik heb ook geen ambities in die richting.

2. Rijptijd? Ik ben nog maar een netuitdepampers-blogger, quoi. Rome is ook niet op 1 dag gebouwd. Icon Wink

3. Volgers! Ja, volgers moet ik hebben. Zo begint dat meestal, hé. Het blijft een populariteits-ding, à la X-Factor en consoorten. Maar we zullen er maar eens werk van maken. Bij deze...got facebook? Allemaal liken nu:  Miss Mamalicious op Smoelenboek. Of registreer je simpelweg als volger, onderaan deze pagina.

Maar hoedanook...het is mijn bloggende medemens dubbel en dik gegund. Echt waar! Ik geniet oprecht van andermans schrijfsels. Meer nog: ik sta als eerste in de rij om hevig mee te applaudisseren voor mijn  favoriete mede-bloggers. Is dat niet wonderschoon van mij? Icon Lol

Zo mag dit kleine bloggerke mee naar de prestigieuze Weekend Blog Awards-uitreiking (holy moly!), met prijsbeest-in-wording Madam Confituur. Een supersympathieke, zeemzoete madam. Uit eigen streek nog wel. Dus op 16 mei zie je de Miss in het kielzog van dé Madam, op een locatie naar mijn hart nog wel. Looking forward!!!
Ik mag waarschijnlijk achteraf met de award en de goodie bags en de bloemen en zo zeulen, Icon Wink Icon Wink maar hey...ik ben wél op de Blog Awards geweest! De eerste trap van de ladder is genomen. Icon Lol

En nu nog één inspanning graag: allemaal stemmen op Madam Confituur in de categorie food. Het kan nog tot 10 mei!

En verder: we keep on blogging, because...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten