dinsdag 29 januari 2013

Boekskestijd

Dinsdag...boekskestijd!  Hou van boekskes-tijd: de halve krantenwinkel plunderen en een hele avond couch surfen met verstand-op-nul-lectuur.  I-de-aal.... na een drukke dag, en na drukke kids én een druk avondritueel... :)
En dan verslind ik werkelijk alles: van Flair tot de rioolblaadjes tot Humo tot Feeling Wonen ...àlles, of toch zo goed als!  Vandaag dus richting krantenwinkel. 

Mijn boekskes-radar hield toch even halt bij de aanblik van een naakte, zwangere Veronique - Miss Uber-babe- De Cock op de cover.  Demi Moore achterna.  Mooi!  Zelfs zwanger lijkt ons Veronique niet van deze wereld te zijn.  Al vindt ze zelf van niet, hoor...
I quote:  'Néé, ik ben niet trots op mijn lichaam.  Alles is zoooooo dik en zwanger.... Ik kan me écht niet inbeelden dat mijn man me nu nog aantrekkelijk vindt!'

Yeah right, Vero... :)

Alles zoooooo dik en zwanger...jawel!

Nee, geen nood aan hypocriet gezwets, madam De Cock.  In de plaats heb ik maar geopteerd voor de Humo, mét een beestig goede CD van de nieuwste rock-babe Trixie Whitley.  Jawel, ook van eigen bodem, of toch voor de helft!   En 200% puur én -oef-geloofwaardig.  Looooove Trixie!

Trixie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten