vrijdag 17 mei 2013

Smaakmakend!

Smets Premium Store in Brussel, de enige plek waar het deze week voor mij een beetje zomerde.
Gisteren, op de Weekend Blog Awards. Een lust voor het fashionable oog, zowaar.

where the magic happens!

Tijd om te shoppen was er helaas niet, maar daar hadden ze bij Weekend Knack - wat mij betreft (ze moeten ongetwijfeld lucht gekregen hebben van mijn food-addictie) - een meer dan evenwaardige compensatie voor gevonden: trendy drank & hip voedsel.
Nice, verrry nice! Want naar al die mooie kleren kijken, maar niet aankomen...daar schieten mijn smaakpapillen dus van in actie. Hmm, is dit misschien een vreemde variant op die Pavlov-Hond?

wwwwwodka time!

Soit, het was alleszins niet verstandig om thuis met een lege maag te vertrekken, want de eerste slok alcohol steeg al meteen naar mijn hoofd. Dus het hip voedsel ging goed binnen: sushi, soepjes, chips, hamburgertjes, frozen yoghurt (sooo yummie!).... Madam Confituur en Baked Louie stonden erbij en keken er naar. Ja, zélfs foodbloggers! Moet je nagaan...

Maar goed, er was nog wat anders te spotten dan food. Veel bloggers uiteraard. Beauty bloggers, fashion bloggers, deco bloggers, city bloggers, personal bloggers, fotografie-bloggers... Tussen al dat hip blogtalent kreeg ik toch wat last van een licht Calimerocomplex. Jij bent groot en ik ben klein... het werd plots meer dan een nasaal zinnetje uit mijn peutertijd.

Maar al gauw bleek dat ik aan de winning side van de zaal stond, toen mijn confituurminnende blog-vriendin maar liefst derde werd! En de winnaar van de Fresh Talent-award, onze Louie, stond ook in de buurt.
16 jaar, begot ...en nu al een bakfenomeen, met binnenkort een eigen boek. De pubers van vandaag zijn duidelijk niet meer wat ze geweest zijn!

Daar stond ik dan, 20 jaar (slik!) ouder ...en ik keek er naar. Maar met plezier, heel veel plezier. En hey, deze Calimero was wél op de Blog Awards, hé...en dat zonder nominatie! :)

I was there!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten