woensdag 11 juli 2012

What's in a name...

Het punt is gekomen om mijn blog voor de leeuwen te gooien.  Eng zeg... 
Zometeen FB-launch naar al mijn mama-vriendinnekes...slik!
Maar het 'test-panel' klonk alvast positief...met dank, lieve vriendjes :)

Slechts 1 terugkerende vraag...Miss Mamalicious, what's in a name...?  Terecht!
Wel, ik voel me echt geen delicious babe .... en al zeker geen über-mama of zo.  Wees gerust! Bij momenten zeer integendeel zelfs, believe me... ;)

Oorspronkelijk is het ontstaan vanuit het gezellige mama-clubje dat gedurende de voorbije jaren aan de schoolpoort gegroeid is.  En we hebben een behoorlijke cava-periode gehad met z'n allen... the anonymous alcoholic mama-club zal je denken...!
Het leven aan de schoolpoort kan zwaar zijn, jawel ;)

Nee, zo erg is het absoluut niet, maar de cava-consumptie is wel een ietsiepietsie geminderd... kwestie van het mamalicious-gehalte toch een béétje op peil te houden! :)

Maar we zijn nog steeds fan, van een glaasje op tijd en stond.  Met all time favourite: Cavalicious... vandaar...mama's aan de Cavalicious...dat werden dus mamalicious avondjes! 

Zo, en nu hoop ik nog wat mama's lid te maken van dit Mamalicious-clubje, met of zonder glaasje bubbels!  Schol! (met een beetje bibber in de hand!)

See you!
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten