vrijdag 26 oktober 2012

HHP-lijstje

Op druilerige dagen als deze, zelfs al is het een vrijdag én zelfs op de vooravond van een weekje vakantie, doe ik graag beroep op mijn Helemaal Happy de Peppy-lijstje.  Instant feel good verzekerd!

Helemaal happy de peppy word ik al van:

- een warm bad in het midden van de dag (én in een huis, zo stil dat ik er bijna bang van word)
- een onverwacht, gezellig familie-etentje, in de meest saai ogende (maar lekkere!) brasserie van het dorp
- mijn liefste kapstertje die mijn verzopen kat-coupe vakkundig onder handen neemt
- Latch van Disclosure op maximum volume (en collega-automobolisten die me verbaasd aangapen...ja sorry mensen, 't is écht een dijk van een nummer, dus laten we onszelf even gaan, hé) 
- de gedachte aan uitslapen...maar liefst 2x op rij!
- 2 dagen uitwaaien aan 't zeetje
- mijn 2 kleine energiebommetjes die in no time uitgeteld liggen te knorren


Het leven kan toch zo...heerlijk happy de peppy eenvoudig zijn, niet waar?

Fijn weekend!! En aan alle chancaars met een weekje verlof (zoals mezelf...ha!): genieten!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten