maandag 17 september 2012

En dans!

Me happy. Na de loopschoenen gaan de dans-schoenen nog eens van onder het stof komen.  Dit weekend.  Ik tel nog nét geen streepjes op de muur.
Een puberaal gevoel wel, zo weken uitkijken naar dat ene feestje.

Gelukkig houden ze thuis ook wel van een dansje.  De volume-knop gaat hier meer dan eens de hoogte in.  Tot voor kort kon ik nog zoals een gek staan shaken, tot groot jolijt van mijn kapoenen die lustig participeerden.  Nu keert het tij stilaan, merk ik.  Grote, verbaasde ogen en schuddende hoofdjes kijken me aan als crazy mommy nog eens uit de bol gaat op een lekkere dansplaat. 

Een heerlijke uitlaatklep toch?  Om nog maar te zwijgen van een heuse calorie-verbranding...maar dan moet het écht wel stevig shake-werk zijn.
Of ik er iets van bak, laat ik in het midden.  Geschoold ben ik niet (mijn 11 jaar klassiek ballet buiten beschouwing gelaten), maar who cares??
Het dance like no one's watching- gevoel en géén idee hebben van wie er eigenlijk allemaal rondom je stond (en waarschijnlijk vreemd heeft staan kijken). 
Dàt zijn de über-party's! 
Dit weekend gaan we voor niet minder...

En dan hoop ik dat deze über-geweldige, heerlijk, zalige, groovy dansplaat erbij is:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten