donderdag 22 november 2012

Me, myself & I

Mijn hoofd, lijf en leden vertellen me dat het dringend tijd is voor een portie good old me-time.  En dat werd vandaag op trompetterige wijze aangekondigd door een dijk van een hoofdpijn-aanval.  Mannekes, ik zie er nog scheel van.
Gelukkig bestaat er zoiets als Dafalgan Forte en nog één, en nog één.  En de zetel...

En oef... dan gaat het even wat beter.  Mijn hazenslaapje wordt echter snel verstoord door mijn 3 mannen.  Ze staren me bezorgd aan, met de heuglijke melding: je ziet er slecht uit, mama.  Ok, what's new?  Merci jongens, echt merci...sigh

Misschien hangt er wel iets onder de leden, een griepje of zo?  Geen idee. 
Maar wat ik wel weet, is dat ik de laatste tijd weer aan een rotvaart bezig ben.  Ik zal het ook nooit leren, hé... 
Action Woman, that's me.  Voorbeeld: voor een probleem zoek ik een oplossing, en nog één, en nog één.  Moest de ene niet werken, dan is er tenminste de andere.  Better be safe than sorry.  Ik schiet er desnoods voor van hot naar her en google me daarbuiten ook nog een ongeluk. 
Ik wil ook snel resultaat zien. Anders kan ik niét op mijn lauweren rusten.  Vermoeiend?  Slopend kan ik zijn!

One step at a time... het is een GROOT werkpunt.  Geduld is een schone deugd.  Nu het nog onthouden...

Mijn eerste actiepunt voor morgen staat ondertussen al vast: een dagje verlof vragen.  Punt twee: een massage vastleggen.  Voorwaarde: eentje van min. 90 minuten
THAT'S IT.  Twee actiepunten op een hele dag, en dat enkel voor me, myself & I...
Ben goed bezig, toch??




Geen opmerkingen:

Een reactie posten