maandag 25 februari 2013

Desperately seeking Spring!

Eerder deze week heb ik Mr. Flu een stevig sjot onder zijn gat gegeven en hij nam gelukkig de benen, maar verdorie zeg...hij laat zijn sporen na.  Een dikke week later ben ik toch nog niet 100% up & running.  Zoals ik eerst dacht. 
Ondanks mijn farmaceutische vrienden, vele vitamientjes en voldoende nachtelijke rust loop ik er toch nog maar wat zuchtend bij.  En het uitzicht heeft eerder iets van een uitgebluste dan van een up & running mama.   

De dokter verklaarde eerder deze week dat de griep dit jaar vooral slachtoffers maakt bij mama's tussen de 30 en 40.  Mmm...is er een verband met leeftijd misschien?  Of is het die winter, die maar blijft duren?  Vorige week spotte ik toch ergens de eerste lenteklokjes (of sloeg die griep ZO zwaar toe, dat het een visioen bleek?), nu ligt er wéér sneeuw!  Teleurstelling alom gisterenochtend, al deed het sneeuwballengevecht met de mannen hier toch wel deugd. Icon Wink
Maar desondanks wegen de donkere dagen zwaar...ik heb zo'n idee dat die vermoeidheid een fameuze winterdip is.

Maar goed, ik ging ook niet meer klagen...herinner ik me plots.
Ware het niet dat er volgende week een extra jaar op de teller staat.  Ook dàt nog.

Dus een beetje geklaag...'t is wel effe gepermitteerd, dacht ik zo... Icon Wink

En nu ga ik die winterdip te lijf.  Voor mijn verjaardag ga ik eens flink wat kleur shoppen. 

Beginnen doe ik met 1 van deze lieverdjes, denk ik


of met deze


of these sweetheart shoes


of deze fleurige fleurtjes in huis...


Of meteen van alles wat!
See you in Spring! Icon Wink


3 opmerkingen: